Overslaan en naar de inhoud gaan

TotalEnergies innoveert met chatdienst!

Als je onlangs onze website hebt bezocht, heb je wellicht het nieuwe venster opgemerkt onderaan rechts. Hier kun je in real time je opmerkingen kwijt en/of vragen stellen

Link symbol Kopieer link
Gekopieerd
Lampiris_chat_direct

Waarom een chat?

Dankzij deze chatdienst creëren we een direct contact met onze klanten, waardoor we ze onmiddellijk advies van hoge kwaliteit kunnen bieden. Een energieleverancier kiezen is een belangrijke stap. Een goede relatie tussen klant en leverancier komt dan ook beide partijen ten goede. Als bezoekers van onze website assistentie willen, staan wij klaar om hen te helpen!

 

Tevredenheid van onze klanten

Voortdurend verbeteren, dat is ons motto! We willen graag dat onze klanten volstrekt tevreden zijn, op elk moment. Sinds de introductie van de chatdienst op 8 april hebben al meer dan 1000 personen het nieuwe communicatiekanaal gebruikt. Zelfs tijdens de lanceringsperiode lukte het prima om te voldoen aan onze belofte om een onmiddellijk antwoord te bieden: we beantwoordden 59% van de vragen binnen 15 seconden, 86% binnen 45 seconden. Gemiddeld 93% van onze klanten zei tevreden te zijn na het onlinegesprek! Wil je weten wie er achter dit chatvenster zit? Voor wie onze sociale netwerken kent, zijn het geen onbekenden. Het is immers hetzelfde team dat live je vragen beantwoordt tussen 8 en 19 uur. (buiten deze uren kun je een bericht achterlaten, we nemen de dag erna contact met je op). Je kunt ervan op aan dat ze zich altijd 100% voor je inzetten!

 

 

Heb je twijfels of vragen?

Ik probeer de chat