Overslaan en naar de inhoud gaan
Kan ik de tarieven van mijn oude tariefkaart behouden?

Kan ik de tarieven van mijn oude tariefkaart behouden?

In het kort

Je behoudt niet dezelfde tarieven, omdat we die bij elke contractvernieuwing aanpassen. Ter herinnering: de vernieuwing betreft alleen de contracten van bepaalde duur, met name proComfort en proDrive.

Als je een contract van bepaalde duur hebt en dat wordt vernieuwd, dan kan je niet dezelfde tarieven behouden. De tarieven worden namelijk bij elke contractvernieuwing aangepast. 

Waarom? 

De verklaring is heel eenvoudig: de energie die we verkopen, kopen we op externe markten en de prijzen op die markten wisselen door allerlei factoren. Onze tariefkaarten weerspiegelen die veranderingen door de prijzen zowel naar boven als naar beneden aan te passen. We kunnen je tariefvoorwaarden dus alleen garanderen voor de duur van je contract

Ter herinnering: de duur van je contract is een jaar als je een proComfort- of proDrive-contract hebt genomen. De duur is onbepaald als je voor proEssential koos.

Nog steeds hulp nodig?