Overslaan en naar de inhoud gaan
Wat is de einddatum van mijn contract?

Wat is de einddatum van mijn contract?

In het kort

U vindt de einddatum van uw contract terug op het contract zelf of op uw voorschotfacturen. Het is ook beschikbaar in Mijn klantenzone. We brengen u hoe dan ook twee maanden voor het einde van uw contract op de hoogte. 

Als je een proComfort- of proDrive-contract hebt genomen, dan is dat van bepaalde duur, namelijk 1 jaar. De einddatum van je proComfort- of proDrive-contract staat op het contract zelf of op je voorschotfacturen. Je vindt die ook in Mijn klantenzone

Een oud contract

Heb je een oud contract dat niet tot het pro-gamma behoort? Je kan het hebben afgesloten voor 1, 2 of 3 jaar. Je vindt de einddatum op je contract en op je voorschotfacturen. 

Wij zorgen voor alles 

Maak je geen zorgen over het einde van je proComfort-, of proDrive-contract. Wij houden het in de gaten voor jou! We brengen je in elk geval twee maanden voor de einddatum op de hoogte dat je contract ten einde loopt, en zullen je voorstellen om het te vernieuwen. Behoort je huidige contract niet tot het gamma? Op het ogenblik van de vernieuwing gaat het automatisch over in een gelijkwaardig contract

Een vlotte verlenging 

De vernieuwing van je proComfort-of proDrive-contract kan als volgt gebeuren: 

  • ofwel stilzwijgend: twee maanden voor de verlenging ontvang je van ons een bericht bij je voorschotfactuur. Je hoeft niets te doen en profiteert altijd van de goedkoopste formule uit ons professionele aanbod;
  • ofwel proactief: in dat geval nemen we persoonlijk contact met je op om je een nieuw, voordelig contract aan te bieden, kort voordat je huidige contract afloopt. 

Bepaalde of onbepaalde duur 

Ter herinnering: het productgamma bevat producten met een contract van bepaalde duur (proComfort of proDrive), maar ook proEssential, een contract van onbepaalde duur.

Nog steeds hulp nodig?