Overslaan en naar de inhoud gaan

Bij TotalEnergies staan onze klanten op nummer 1

Jij bent het die ons in beweging brengt. Voor jou engageren we ons voor schone energie, elektrische mobiliteit … en een uitstekende klantendienst.

Contact opnemen?
Je kan ons bereiken in onze kantoren in Luik, Sint-Truiden en Hasselt. We antwoorden graag op al je vragen, van maandag tot zaterdag. En dat gemiddeld in 57 seconden!

Ik neem contact op

Afbeelding
TotalEnergies Banner

Onze prioriteit? Da’s jouw factuur optimaliseren!

Afbeelding
Counter

We willen je verzekeren dat je op elk moment de juiste prijs betaalt voor je energie.

Daarom krijg je bij TotalEnergies advies en oplossingen op maat van je persoonlijke situatie. Zo helpen we jou om minder en slimmer te verbruiken. En we zorgen ervoor dat je factuur duidelijk is.

Het contract gevonden dat bij je past? Verlengen is de boodschap!

We optimaliseren je factuur op basis van je meterstanden

Bij TotalEnergies zijn we graag zo transparant mogelijk en we geven je controle over je energieverbruik. 

Zijn je meterstanden verkeerd? Dan kan je die corrigeren via je persoonlijke klantenzone My TotalEnergies.

Worden je meterstanden geschat en aan ons bezorgd door de netwerkbeheerder in je regio (bv. Resa of Ores)? Dan betaal je mogelijk te veel of te weinig voor je energie.
 
Onaangename verrassingen voorkomen?
In je persoonlijke klantenzone My TotalEnergies kan je je meterstanden corrigeren voor een exacte berekening van je verbruik.

Onze klantendienst in enkele cijfers

van 1 april tot 30 juni 2021

95%

Beantwoorde oproepen door telefonisten

Beantwoorde oproepen op het totale aantal oproepen tussen november 2020 en januari 2021.

Chrono

57 seconden

Gemiddelde wachttijd

Waiting

46 sec

Wachttijd op de online chat

Invoicing

11 dagen

Termijn voor de ontvangst van de jaarlijkse factuur na de aanpassing van de meterstanden

Refund

10 dagen

Termijn tussen het versturen van de jaarlijkse aangepaste factuur en de terugbetaling van het eventuele saldo

Complaints

47 klachten

Aantal gegronde en aanvaarde klachten bij de ombudsdienst voor energie

5 sterren

Kwaliteit van de dienstverlening, beoordeeld door de Vlaamse Nutsregulator

Magnifier