Onze prioriteit? Da’s jouw factuur optimaliseren!

We willen je verzekeren dat je op elk moment de juiste prijs betaalt voor je energie.
Daarom krijg je bij TotalEnergies advies en oplossingen op maat van je persoonlijke situatie. Zo helpen we jou om minder en slimmer te verbruiken. En we zorgen ervoor dat je factuur duidelijk is.
Het contract gevonden dat bij je past? Verlengen is de boodschap!
We optimaliseren je factuur op basis van je meterstanden
Bij TotalEnergies zijn we graag zo transparant mogelijk en we geven je controle over je energieverbruik.
Zijn je meterstanden verkeerd? Dan kan je die corrigeren via je persoonlijke klantenzone My TotalEnergies.
Worden je meterstanden geschat en aan ons bezorgd door de netwerkbeheerder in je regio (bv. Resa of Ores)? Dan betaal je mogelijk te veel of te weinig voor je energie.
Onaangename verrassingen voorkomen?
In je persoonlijke klantenzone My TotalEnergies kan je je meterstanden corrigeren voor een exacte berekening van je verbruik.
Onze klantendienst in enkele cijfers
van 1 april tot 30 juni 2021
95%
Beantwoorde oproepen door telefonisten
Beantwoorde oproepen op het totale aantal oproepen tussen november 2020 en januari 2021.
57 seconden
Gemiddelde wachttijd
46 sec
Wachttijd op de online chat
11 dagen
Termijn voor de ontvangst van de jaarlijkse factuur na de aanpassing van de meterstanden
10 dagen
Termijn tussen het versturen van de jaarlijkse aangepaste factuur en de terugbetaling van het eventuele saldo
47 klachten
Aantal gegronde en aanvaarde klachten bij de ombudsdienst voor energie
5 sterren
Kwaliteit van de dienstverlening, beoordeeld door de Vlaamse Nutsregulator
