Wat als ik mijn injectiefactuur niet kan goedkeuren?
In het kort
De tool krijgt een onderhoud, het IBAN ontbreekt, het factuurnummer is fout ... Allerlei factoren kunnen ervoor zorgen dat u uw injectiefactuur niet kan goedkeuren. We tonen u hoe u dat oplost.
Diverse factoren kunnen ervoor zorgen dat u de injectiefactuur van uw bedrijf niet kan goedkeuren in de Selfbilling-tool. We overlopen ze hier en vertellen u wat u het best doet.
- Een foutmelding verschijnt omdat de tool een onderhoud krijgt. Wacht tot het onderhoud voorbij is en meld u iets later opnieuw aan bij Mijn klantenzone.
- Het IBAN waarop we het bedrag van de injectiefactuur moeten storten, ontbreekt. In Mijn klantenzone kan u Selfbilling niet opstarten als het rekeningnummer niet is opgegeven. Er zal een banner verschijnen om u dat te laten weten. Vraag een bankattest aan bij de bank van uw bedrijf en bezorg het via Mijn klantenzone door op de banner te klikken.
- Het factuurnummer is identiek aan dat van een vorige factuur. Pas het nummer aan, want elke injectiefactuur moet een ander nummer hebben.