Hoe beheer ik mijn wachtwoord
Wil je het wachtwoord voor Mijn klantenzone wijzigen? Ben je je wachtwoord vergeten of heb je geen e-mail ontvangen om het te resetten? Lees hier hoe je je wachtwoord gemakkelijk kan beheren.
Je wachtwoord beheren is heel eenvoudig, of je het nu wilt wijzigen of gewoon bent vergeten.
Je wachtwoord wijzigen
Net als al je andere accountgegevens kun je je wachtwoord gemakkelijk wijzigen in Mijn klantenzone:
- Klik op je klantenreferentie in je account.
- Klik op de knop 'Mijn wachtwoord wijzigen'.
- Voer je nieuwe wachtwoord in en sla het op.
Tip: verander regelmatig je wachtwoord. Zo verhoog je de veiligheid van je account bij TotalEnergies.
Wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten?
- Klik op de optie 'Wachtwoord vergeten'.
- Je komt automatisch op een nieuwe pagina terecht. Voer het e-mailadres in waarmee je gewoonlijk inlogt op Mijn klantenzone.
- Even later zal je een ’reset’-mail* ontvangen. Klik op de knop om je wachtwoord te wijzigen.
* Let wel, deze link is slechts 24 uur geldig. Als de link vervallen is, moet je bovenstaande procedure herhalen.
E-mailadres vergeten
Ben je het e-mailadres vergeten dat aan Mijn klantenzone is gekoppeld? Dan kan je beter een nieuw account aanmaken.
Heb je per ongeluk hetzelfde e-mailadres ingevoerd dat je eerder hebt gebruikt? Het systeem zal dit aangeven en je vragen een nieuw wachtwoord te kiezen.
Geen reset-mail
Heb je onze e-mail niet ontvangen om je wachtwoord te resetten? Kijk of hij niet in je spamfolder is beland. Nog steeds geen e-mail ontvangen? Misschien heb je een typefout gemaakt in je e-mailadres. Herhaal dan bovenstaand proces ('Wachtwoord vergeten') en let erop dat je het adres correct invoert.