Overslaan en naar de inhoud gaan

FAQ

Veelgestelde vragen

Producten en diensten

  • Wat houdt de promotie in?

    Je promotie geldt specifiek voor jouw organisatie.
    Ze bestaat uit twee bedragen: een vast bedrag en een variabel bedrag dat wordt berekend op basis van je jaarlijkse verbruik.
    Beide bedragen worden afgehouden van je voorschotfacturen.

    De promotie is voor je elektriciteit én je gas op voorwaarde dat je elk energietype bij TotalEnergies afneemt.

    Ze loopt tot het einde van dit jaar en wordt elk jaar automatisch verlengd voor een periode van 1 jaar zolang je werkt, lid bent of woont bij je organisatie.

    De promotie wordt afgehouden van elke voorschotfactuur.

  • Heb ik recht op de promotie?

    Je hebt recht op de promotie als je behoort tot een organisatie waarmee TotalEnergies een partnership heeft gesloten.
    Je bent bijvoorbeeld werknemer van een bedrijf, lid van een vereniging of lid van een vereniging van mede-eigenaars.

    Het energiecontract moet op jouw naam staan, wil je van de promotie kunnen genieten.

    Deze promotie is uitsluitend bedoeld voor huishoudelijke klanten.
    Zakelijke klanten met een professioneel energiecontract kunnen er niet van genieten.

  • Hoe wordt de promotie berekend?

    De promotie bestaat uit twee bedragen: een vast bedrag en een variabel bedrag dat wordt berekend op basis van je jaarlijkse verbruik.
    Beide bedragen worden afgehouden van je voorschotfacturen.

    Een voorbeeld: stel dat de promotie bestaat uit € 20/jaar + € 0,03/kWh.
    Je verbruikt 3000 kWh/jaar. Dat betekent een jaarlijkse vaste korting van € 20 + € 90 op basis van je jaarverbruik, of een totaalbedrag van € 110.

    Zoals blijkt uit het voorbeeld, varieert het bedrag elk jaar naargelang je jaarlijkse verbruik.

  • Hoe kan ik controleren of ik de promotie heb gekregen?

    Ben je nog geen klant, dan vind je de promotie op je eerste voorschotfactuur.
    De naam van de promotie wordt op de factuur vermeld.

    Ben je al klant bij TotalEnergies, dan ontvang je een bevestigingsmail zodra de promotie is toegekend.
    Je vindt je promotie op de eerstvolgende factuur nadat je de promotie hebt aangevraagd.

  • Waar vind ik de activatiecode voor de promotie?

    De activatiecode is uniek voor elk van onze partners.
    Je vraagt ze dus aan je organisatie, bedrijf of vereniging.

    Je vindt de code in de activatiemail die je normaal gezien van je organisatie, bedrijf of vereniging hebt ontvangen.

  • Kan ik deze promotie combineren met andere promoties?

    Als je al klant bent bij TotalEnergies, geniet je misschien al van een promotie.
    Beide promoties zijn niet te combineren.

  • Wat gebeurt er als ik geen deel meer uitmaak van de organisatie? Moet ik van contract veranderen?

    Als je de organisatie verlaat waarmee TotalEnergies een partnership heeft gesloten, dan kan je natuurlijk je energiecontract bij TotalEnergies behouden.

    Maar je zal niet langer van de promotie genieten.

    Verder kan de organisatie beslissen om het partnership rond deze aanbieding te beëindigen.
    Ook in dat geval heb je geen recht meer op de promotie.

    Zolang je van je promotie geniet, vind je ze op je voorschotfacturen.