Hoe kan ik een domiciliëring bij TotalEnergies activeren?
Wil je een domiciliëring activeren bij TotalEnergies - en dus je facturen betalen via een domiciliëring op je bankrekening? Dat kan makkelijk via Mijn klantenzone, een formulier of onze klantendienst.
Wat is een domiciliëring en wat zijn de voordelen ervan?
Wil je je elektriciteits- en/of gasfacturen van TotalEnergies via domiciliëring betalen? Dit is een uitstekende beslissing, want zo kan je niet meer vergeten te betalen: dankzij deze domiciliëring op je bankrekening zorgt je bank voor de betaling van je factuur op de vervaldatum!
Hoe activeer ik de domiciliëring?
Je hebt verschillende mogelijkheden. Je kan de domiciliëring activeren:
- onmiddellijk wanneer je je aanmeldt bij TotalEnergies;
- via Mijn Klantenzone. Let op: in dit geval moet je tijdens de voorbije 6 maanden al 3 betalingen met je rekening hebben uitgevoerd;
- door een aanvraagformulier in te vullen en te ondertekenen;
- of door onze klantenservice te vragen het nodige te doen.
Let op: ook voor deze optie moet je tijdens de voorbije 6 maanden al 3 betalingen met je rekening hebben uitgevoerd.
Geen voorschotfacturen meer
Als je kiest voor betaling via domiciliëring, moet je er rekening mee houden dat je geen voorschotfacturen meer ontvangt - tenzij het bedrag verandert - maar enkel je regularisatiefacturen. Je kan al je facturen wel nog altijd bekijken in Mijn Klantenzone.