Jouw functie
Als BackOffice Medewerker (m/v/x) maak je deel uit van het TotalEnergies Solutions Customer Care-team. Dit team is verantwoordelijk voor de klantendienst, de dienst na verkoop, incasso/geschillen, administratieve dossiers en consumentenkredieten.De klantenervaring staat centraal in deze activiteit; je besteedt dus bijzondere aandacht aan een onberispelijke opvolging van uw dossiers.Concreet ben je verantwoordelijk voor :- Het analyseren en oplossen van de verzoeken van onze Frans- en Nederlandstalige klanten. Dit houdt in;
- Beheren van de verschillende dossiers in samenwerking met interne of externe partners;
- Communiceren met klanten, verkopers of intern personeel;
- Het opvolgen van klantendossiers via telefoon of e-mail;
- Het opvolgen van klantendossiers in incasso;
- De behandeling van klachten;
- De follow-up van de aanvragen voor after-sales service;
- De follow-up van administratieve verzoeken om consumentenkrediet van klanten.
Jouw profiel
- Je hebt een business georiënteerde Bachelor diploma;
- Je bent rigoureus en op zoek naar uitdagingen;
- Je werkt graag in een tweetalige omgeving (FR en NL) en kan contacten met klanten in beide talen hebben;
- Je hebt een goede kennis van MS Office (voornamelijk Word en Excel);
- Je bent stressbestendig en kan je makkelijk aanpassen aan een voortdurend veranderende omgeving ;
- Je bent assertief, empathisch, communicatief, vastberaden en klantgericht.
Ons aanbod
- Een voltijdse baan, gelegen in Dilbeek, met een aantrekkelijk salarispakket;
- Je komt te werken in een dynamisch en groeiend bedrijf met een open werksfeer, waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling;
- Je maakt deel uit van een gemotiveerd team en kan rekenen op de steun van jouw collega's en supervisor.