Back Office Medewerker Klantenboekhouding (m/v/x)

Luik
Customer Care
Bediende (CBD/COD)
22-06-2022

Jouw functie

De Back Office Medewerker Klantenboekhouding (m/v/x) is verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van verschillende taken binnen de klantenboekhouding (betalingen, automatische domiciliëring, terugbetalingen, factoring, beheer van wachtrekeningen,…).Binnen het departement Operations, is Credit & Collection verantwoordelijk voor de volgende aspecten:

  • Het acceptatiebeleid van prospecten en nieuwe klanten;
  • De inning van onbetaalde facturen rekening houdende met de betreffende wetgevende context en de strategie van het bedrijf doorheen haar verschillende Business Units;
  • De klantenboekhouding.
 Binnen Credit & Collection is de ploeg “Klantenboekhouding” verantwoordelijk voor een goed beheer van binnenkomende betalingen, de domiciliëring van openstaande facturen et de terugbetalingen ten aanzien van alle klanten van Lampiris: B2C, B2B Mass-Market of B2B Enterprise. Tegelijkertijd voorziet deze ploeg in alle transversale processen in samenwerking met het departement Finance.De Back Office Medewerer Klantenboekhouding (m/v/x) zal actief zijn binnen de ploeg “Klantenboekhouding” en zal de volgende taken uitoefen in samenwerking met zijn collega’s:
  • Het beheer van binnenkomende betaling door middel van CODA-bestanden
  • Het uitvoeren van de domiciliëringen;
  • De uitvoeren van de terugbetalingen;
  • De opvolging van de wachtrekeningen;
  • Het beheer van het proces van factoring;
  • De verwerking van alle aanvragen van klanten met betrekking tot klantenboekhouding (aanpassing bankrekeningnummer, activatie domiciliëring,…);
  • Het onderhouden van de samenwerking met derde partijen die nodig zijn voor taken 1 tot en met 6 (entiteiten van de groep TotalEnergies, banken,…).

Jouw profiel

TotalEnergies is op zoek naar een nieuwe collega met ervaring die het beste bij de volgende beschrijving past :

  • U bezit een bachelor in boekhouding of een gelijkaardig diploma;
  • U heeft 1 of 2 jaar operationele ervaring in een afdeling boekhouding;
  • U bent nederlandstalig met goed kennis van Frans. De kennis van het Engels is een extra troef;
  • U bezit een goede kennis van de MS Office suite (voornamelijk Word en Excel). Een eerdere ervaring in SAP is een troef;
  • U bent nauwkeurig, hebt aandacht voor detail en rigoureus in het omgaan met cijfers;
  • U bent stressbestendig en kunt omgaan met een omgeving in constante evolutie.

Ons aanbod

  • Aantrekkelijke loonsvoorwaarden met tal van extralegale voordelen die gangbaar zijn in de energiesector;
  • Tal van opleidingen om uw verdere carrière te boosten;
  • Mogelijkheden om intern, nationaal of internationaal door te groeien;
  • Een aangenaam werkkader waar het welzijn van iedereen een prioriteit is.

Solliciteer nu
Solliciteer nu

Uw rekruteerder

Sophie Custine
Sophie Custine

Onze locaties